Alla inlägg under juni 2013

Av Micke - 25 juni 2013 21:51

Idag har det varit högsommarvärme i lilla Pité, dryga 25 grader som mest, härligt med sommar eller ?????Har INTE gjort så hiskeligt mycket ikväll efter jobbet, råkade visste somna i soffan efter jag ätit #jordgubbar & glass ....så det kan gå. Hoppas man kan somna i beskedlig tid ikväll, men det tror jag nog det ska gå bra, gäller bara att bestämma sig....På måndag, nämligen 1a juli ska jag börja ta tag i träning och ett liv i det sundare tecknet, efter att jag slutat röka (27 februari 2012) så här min vikt stigit ett antal kilo, inte så bra...så nu ska jag ta tag i detta...#Beach2013 here I come...:) Hoppas på gott utfall under höst/vinter/vår.....Väl bekomme med soliga hälsningar och kramar .... /Micke

Av Micke - 19 juni 2013 23:01

...... och jag börjar bli snorig och nyser, inte bra..:/Jag ska jobba 3 veckor till innan jag får min efterlängtade semester ....ska bli såååååååå skönt med några veckors ledighet och bara ........vara.!!!!!!!! Härligt..Träningen som jag börjat med är lite på sparlåga sen en tid tillbaka, men ska återta det så snabbt som möjligt, måste bli mer kontinuerlig träning, och disciplinerat från min sida...det krävs. #pepp pepp*Nyss sett Brasilien slå Mexico i confederation cup, 2-0 till brassarna, dom kommer säkert bli nästa världsmästare 2014 i just Brasilien, spännande lag...Nu så ska jag dra mig tillbaka och lägga mig och sova, sov nu så gott på er.....Godnatt * atjoooo* ..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv


Ovido - Quiz & Flashcards