Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Hej!!!!

Av Micke - 9 mars 2011 16:28

Längesen sist, vet ej varför men nu är jag här..:)

Det går inte så bra med mitt lilla "projekt", får lägga det på is ett tag....


Idag har jag varit hemma från jobb pga en jäkla huvudvärk som jag fick igår och som höll i sig till lunchtid idag....men nu är jag förhoppningsvis kurant.

Så det blir jobb imorrn ...känns bra.


Vädret är väl inte så där trevligt just nu, soligt och fint på förmiddagen men nu är det molnigt, blåser, snöar och tempen ligger runt nollan...ruggigt värre..brrrr....


Idag har jag inte gjort så mycket, men sett Helena Ekholm ta VM-guld i skidskytte idag, hon är duktig våran stjärna i den sporten...:D


Vill förmedla en artist som jag tycker mycket om, Eva Cassidy, tyvärr avled alldeles för tidigt men rösten hennes är helt underbar.......enjoy...


ha det så bra nu...och sköt om er...Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micke - 5 augusti 2013 19:12

n slut........tråkigt för det har varit en lugn och skön semester med mycket golf, det gillas.....:-) Men bara att ta nya tag mot nästa längre ledighet, nämligen julen...liiiite långt bort bara, men det ska väl gå.... Dags att ta tag i tränand...

Av Micke - 25 juni 2013 21:51

Idag har det varit högsommarvärme i lilla Pité, dryga 25 grader som mest, härligt med sommar eller ????? Har INTE gjort så hiskeligt mycket ikväll efter jobbet, råkade visste somna i soffan efter jag ätit #jordgubbar & glass ....så det kan gå. Hoppa...

Av Micke - 19 juni 2013 23:01

...... och jag börjar bli snorig och nyser, inte bra..:/ Jag ska jobba 3 veckor till innan jag får min efterlängtade semester ....ska bli såååååååå skönt med några veckors ledighet och bara ........vara.!!!!!!!! Härligt.. Träningen som jag bör...

Av Micke - 11 maj 2013 22:00

Ja, snart går startskottet, bara att invänta "signalen"!!!!!!!Ha en skön Lördagkväll.....   ...

Av Micke - 10 maj 2013 10:55

Dax att ta tag i bloggandet igen, nu är det träning som gäller.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv


Ovido - Quiz & Flashcards