Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Hej hej!!!!!

Av Micke - 22 februari 2011 18:52

Hockey & Fotbollskväll ikväll...sena kvällar blir det när det både hockey och CL-Fotboll är på schemat.....

Idag har det inte hänt så mycket, kom hem från jobbet efter en seg dag, maskiner som krånglar, då blir det lite att göra när killarna ska repa dom, så halva dagen har man bara dragit benen efter sig i princip...tro det eller ej men jag har skurit mig 2 ggr under dagen, (jobbar inom glasbranchen), småsår men dock sår....händer inte så ofta faktiskt, peppar peppar.....


Å till helgen är det födelsedagsparty, ska bli kul..=)

Även nästa helg är det födelsdagsparty, dubbelt upp t o m, ett tvillingpar som fyller 30 bast......sååå gamla dom börjar bli..muahaha..;)


Nä, nu ska jag dricke en kopp kaffe å se på hockey....hoppas ni får en trevlig kväll...


FORZA LULEÅ...


NOSTALGI....:D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micke - 5 augusti 2013 19:12

n slut........tråkigt för det har varit en lugn och skön semester med mycket golf, det gillas.....:-) Men bara att ta nya tag mot nästa längre ledighet, nämligen julen...liiiite långt bort bara, men det ska väl gå.... Dags att ta tag i tränand...

Av Micke - 25 juni 2013 21:51

Idag har det varit högsommarvärme i lilla Pité, dryga 25 grader som mest, härligt med sommar eller ????? Har INTE gjort så hiskeligt mycket ikväll efter jobbet, råkade visste somna i soffan efter jag ätit #jordgubbar & glass ....så det kan gå. Hoppa...

Av Micke - 19 juni 2013 23:01

...... och jag börjar bli snorig och nyser, inte bra..:/ Jag ska jobba 3 veckor till innan jag får min efterlängtade semester ....ska bli såååååååå skönt med några veckors ledighet och bara ........vara.!!!!!!!! Härligt.. Träningen som jag bör...

Av Micke - 11 maj 2013 22:00

Ja, snart går startskottet, bara att invänta "signalen"!!!!!!!Ha en skön Lördagkväll.....   ...

Av Micke - 10 maj 2013 10:55

Dax att ta tag i bloggandet igen, nu är det träning som gäller.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv


Ovido - Quiz & Flashcards