Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Då var det dax för avstämning!!!!

Av Micke - 15 februari 2011 20:51

Innan jag går in på vikten så vill jag säga att det ha varit en tung vecka med mycket kyla, tror det snittat -20 grader senaste veckan och det ska fortsätta denna vecka åxå, och att det varit sporadiska promenader, korta men intensiva, men dom ger ju inte så mycket, det är kallt att vara ute en längre tid, man fryser om näsan och kinderna och saliven fryser nästan innan den når marken om man spottar..;), närå, bara skojar......  ..... och jag har varit lite småkrasslig dessutom, men det är inget att skylla på egentligen men jag tar det lugnt i denna kyla och ska inte bli för förkyld & krasslig.....


Veckan som gått har jag i möjligaste mån ätit mindre, lite sundare, försöker att INTE äta senare än 1800 men det är svårt ibland, frukt i form av äpplen, bananer,  apelsiner & mycket vatten blir det iallafall, det tror jag håller den värsta förkylningen borta....

Så nu kommer resultatet för första veckan.....*trumvirvel*... - 0,6 kg, inte så illa med tanke på att jag inte kunnat (nåja) motionera utomhus som jag velat pga kylan....men dock en minskning.


Åsså har man blivit bjuden på fest den 26:e Februari samt den 3:e Mars...alkohol är egentligen INTE bra om man ska gå ner i vikt, men får ta det lilla lugna med det, man måste ju kunna få unna sig lite ändå, jaja, jag får ta den smällen då, får bara ta i lite hårdare efter dom helgerna...muahahaha...;)


Nä, nu ska jag ta mig en apelsin till kvällsmål....*slurp*....


Ha det gott mina vänner.....Kram på er....<3


Länkar till mitt favvoband No1...Thin Lizzy


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micke - 5 augusti 2013 19:12

n slut........tråkigt för det har varit en lugn och skön semester med mycket golf, det gillas.....:-) Men bara att ta nya tag mot nästa längre ledighet, nämligen julen...liiiite långt bort bara, men det ska väl gå.... Dags att ta tag i tränand...

Av Micke - 25 juni 2013 21:51

Idag har det varit högsommarvärme i lilla Pité, dryga 25 grader som mest, härligt med sommar eller ????? Har INTE gjort så hiskeligt mycket ikväll efter jobbet, råkade visste somna i soffan efter jag ätit #jordgubbar & glass ....så det kan gå. Hoppa...

Av Micke - 19 juni 2013 23:01

...... och jag börjar bli snorig och nyser, inte bra..:/ Jag ska jobba 3 veckor till innan jag får min efterlängtade semester ....ska bli såååååååå skönt med några veckors ledighet och bara ........vara.!!!!!!!! Härligt.. Träningen som jag bör...

Av Micke - 11 maj 2013 22:00

Ja, snart går startskottet, bara att invänta "signalen"!!!!!!!Ha en skön Lördagkväll.....   ...

Av Micke - 10 maj 2013 10:55

Dax att ta tag i bloggandet igen, nu är det träning som gäller.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv


Ovido - Quiz & Flashcards