Alla inlägg under januari 2011

Av Micke - 26 januari 2011 21:41

ta mig härifrån om du kan........


haha, nä nu ska jag gå och lägga mig...


Kram på er.... / M

Av Micke - 26 januari 2011 18:46

efter en relativt lugn dag på jobbet så är jag just nu trött som attan.

Har inte gjort så speciellt mycket efter jobbet, har fixat lite varma mackor och till det en kopp gott te.


Kvällen blir till att bara ta det lugnt, inga måsten över huvud taget, det känns bra kan jag säga.....man kanske skulle se nån film eller nåt, just nu är en tv:n på och det visas "How i met your mother", ganska kul serie. 


Sänder med en låt som jag tycker är riktigt bra...


Med enna så säger jag hej då för nu......


Kram på er där ute.../ M

Av Micke - 25 januari 2011 16:56

Hockey(Luleå), handboll(Sverige-VM) & fotboll(Arsenal) är på schemat ikväll...är lite av en sportgalning...:)

Kommit hem från jobbet för en stund sedan och det är skönt, för tisdagar är en "skit"dag för mig, alla tisdagar är såna ...av någon anledning, jag vet inte varför, men det bara är så......

Men innan allt så ska jag ta mig en kopp kaffe, sen ska jag dammsuga lite och plocka undan...tvätta ska jag göra imorrn.


Men nu först Family Guy och kaffe....kopp kopp...


Kram

Av Micke - 24 januari 2011 21:34

försöka mig på att blogga, får väl se hur länge detta håller i sig......


Precis reggat mig, inte gjort några direkta inställningar ännu, kommer att göra det vad tiden lider...


Här kommer jag att försöka skriva om dagliga ting och även festliga.....


Jag har väldigt svårt att hitta på nåt att skriva om men det kanske kommer med tiden när man "vant" sig att skriva varje dag, som jag hade tänkt att jag skulle göra fr o m NU....


Jaja, klockan är sen så jag ska ta och göra mig redo för sänggående alldeles snart...


Hoppas vi ses igen..

Kram / M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv


Ovido - Quiz & Flashcards