Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

Sista fredagen i Mars månad.....

Av Micke - 25 mars 2011 17:21

Nästa fredag är det den 1:a April....ska försöka att inte bli lurad....;)


Hej!!!

Det var ett tag sedan jag skrev här, jag skulle ju skriva lite varje dag i denna blogg men så blir ju inte fallet, det får bli lite sporadiskt framöver, så håll koll ....


Det är mycket hockey nu för tiden, slutspel i elitserien, och laget jag håller på är ju som bilden visar Luleå Hockey, är i semifinal och leder den matchserien med 2-0 i bäst av 7 matcher mot ärkerivalen Skellefteå AIK....

Kvartsfinalen såg till en början ut att bli en komfortabel resa till semi, Luleå ledde med 3-0 i matcher i bäst av 7, men dif knaprade in till 3-3 i matcher och sista och avgörande matchen var en jämn tillställning med 3-3 vid tre spelade perioder och förlängning väntade...å den var en riktigt spännande förl. Luleå avgjorde i 13 minuten genom Robin Jonsson som gjorde det avgörande målet, gud så förlösande det blev........det kom faktiskt ett riktigt vrål från min sida och en tår letade sig nerför min kind.....huh, va spännande  det var...huvva...=)


Och nu som sagt i semifinalen så har vi(Luleå) avgjort i två raka förlängningar mot skellefteå, Anders Burström och Simon Hjalmarsson har varit våra frälsare, ett stort steg mot final, men det är långt ifrån säkert, skellefteå kommer säkert att ge allt i sina matcher mot oss, och 3:e matchen spelas imorrn(Lördag) i skellefte samt 4:e matchen i Luleå på Söndag, jag kommer att sitta som klistrad framför tv:n, eventuellt sportbar imorrn Lördag......kommer att bli så kul och spännande....


Nä, nu har jag inte så mycket mer att tala om så jag avslutar här och nu, återkommer snart hoppas jag.....Kram på er alla och ha en riktigt trevlig helg....


/ Micke


PS, jag länkar till Robin Jonssons avgörande mål i sudden mot dif i match nr 7..

FORZA LULEÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ












 
 
Ingen bild

Tomten

4 juni 2011 23:28

Meh...Inte mycket action på denna blogg...
Händer inget i ditt liv va? Vaa? VAA??

Micke

9 oktober 2011 09:16

haha....jodå..=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micke - 5 augusti 2013 19:12

n slut........tråkigt för det har varit en lugn och skön semester med mycket golf, det gillas.....:-) Men bara att ta nya tag mot nästa längre ledighet, nämligen julen...liiiite långt bort bara, men det ska väl gå.... Dags att ta tag i tränand...

Av Micke - 25 juni 2013 21:51

Idag har det varit högsommarvärme i lilla Pité, dryga 25 grader som mest, härligt med sommar eller ????? Har INTE gjort så hiskeligt mycket ikväll efter jobbet, råkade visste somna i soffan efter jag ätit #jordgubbar & glass ....så det kan gå. Hoppa...

Av Micke - 19 juni 2013 23:01

...... och jag börjar bli snorig och nyser, inte bra..:/ Jag ska jobba 3 veckor till innan jag får min efterlängtade semester ....ska bli såååååååå skönt med några veckors ledighet och bara ........vara.!!!!!!!! Härligt.. Träningen som jag bör...

Av Micke - 11 maj 2013 22:00

Ja, snart går startskottet, bara att invänta "signalen"!!!!!!!Ha en skön Lördagkväll.....   ...

Av Micke - 10 maj 2013 10:55

Dax att ta tag i bloggandet igen, nu är det träning som gäller.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv


Ovido - Quiz & Flashcards